Söndagen den fjärde juli (publicerat igen)

Ikväll har jag varit med Jenny, Elsa, Olivia, Jenice och Evelina. Vi satt bara och pratade på stenklippan vid älven och sen for vi till ispelaren och tända en brasa.

Evelina väntade på oss vid älven

En förvånad Jenny, en poserande Mimmie och en chill Jenice ;)

Evelina

Elsa kom efter hon hade slutat jobba. (Här berättar hon något, om någon undrar vad hon gör med munnen)

Hahaha, min arm ser ut som värsta fettoarmen jämfört med Jenices, men jag måste faktiskt säga att det var på grund av att min arm var närmare kameran ;D


Sen skiljdes vi alla åt för att fara hem. Jag skjutsade Elsa på cykeln hem till Furuvik - det gick ovanligt bra!

Jag fick lust att cykla mitt på storvägen (heter den kanske E12an?) bara för att vara busig!

Sorry för lite crappy bilder, men det var i alla fall min kväll :)
Nu: sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0