Lättroade syskon?

Jag hittade nyss två spindlar i huset som jag ville genast ha ut ur huset. Mina syskons förslag: att stänga in dom i ett glas och se om dom slåss! Sen for Crille ut och hämtade en myra för att "öka spänningen ännu mer". Det blev inte sån stor fight, bara att myran dog när den största spindeln brottades med honom. Usch, jag gillar inte sånt där, tyckte ju synd om stackaren!


Crille snart 22 år, och Ronja 20 år. Fast jag borde kanske skriva 12 och 10?

För min del blir det snart "Dear John" och chips här i sängen. Det låter riktigt bra enligt mig :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha!!Helt otroligt!!Har dom inget liv dina syskon??Men jag måste säga att LITE gulligt var de nog allt;)

2010-07-05 @ 20:58:20
Postat av: linn

Sv. hahah! Förstår det ;)

2010-07-05 @ 21:47:35
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0