Ekologisk mjölk och mörk choklad.

Jag och Jenice bestämde oss för att cykla till Ica och köpa nåt gott, det blev mörk choklad med ekologisk mjölk -  vi ville göra gott för Norrland! Mjölken drack vi direkt ur paketet medan vi satt och kollade på bilar vid rondellen.
Sedan kom Jenny. Hon satte sig också på parkbänken med oss men det har jag inget kort på ;)

Efter ett tag for vi ner till klippan vid Korpberget. Kolla in Jennys klänning - galet snygg rygg!

Finfin kväll. Igen :)

Elsa, kom hem från Göteborg nu, du saknas här hemma!

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-18 @ 14:18:28
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0