Bilder från dagarna som gått

Igårkväll kom jag hem från stugan, men det var så sent att jag inte hann gå in på datorn. Så nu passar jag på att ladda upp dom nu innan jag far till Jenice.


Morfar Pontus

Fr vänster: Mormor, min kusins kompis Maja och min kusin Ida.


Pappa låg på båthustaket (han skulle laga något)

Jag övningskörde i ascoola glajjor! Jag och mamma spelade in en video när jag körde men jag råkade radera den! :(

På vägen hem tog vi vägen förbi Mårdseleforsen.

Maja, pappa, Ida och min morbror Robert gick över på den rangliga bron...

...men jag och mamma stannade vid vägen för att hålla i Nelson (och mamma.. ;)

Hahaha mitt skratt - så himla fult!

Ajja! Den bjuder jag på ;)

Nu ska jag till Jenice, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: maccke

mimmie jag säger bara klockrent!!!!

2010-07-16 @ 18:22:41
Postat av: linn

haha! Jag dör! har redan sett på den 10 gånger! jag får inte nog ;)

2010-07-16 @ 22:11:54
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0