Avundsjuk!

Har inte så mycket att säga idag, bara att jag är så jäkla avundsjuk på er i Skellefteå. Ni har haft kul i helgen, varit på stadsfesten, träffat folk och allt sånt där bra. Jag jobbar.
Igår serverade jag, jenice, Jenny och Elsa på ett bröllop. Det var riktigt roligt men mycket jobbigare än jag trott. Jag jobbade 6 timmar på campingen och 11 på bröllopet så det blev inte mycket sömn för mig imorse när jag var tvungen att stiga upp 5 igen. 

Imorgon på eftermiddagen far jag till min sommarstuga, det är nog det enda stället jag kan slappna av helt på. Det ska bli så skönt!

Som kompensation till den dåliga uppdateringen får ni se två videos till, från min mobil.
Video 1: Jag och Jenice gjorde ett tappert försök till att plugga till ett HK-prov men det slutade något såhär:
 


Video 2: Det här är några månader senare då vi sítter på skolan och skriver nåt tjafs på tekniken. Det slutade också med något liknande:



Hahaha, så kan det gå när vi ska plugga... ;)
God natt, kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Lina och Linnéa

Hahhahah ni är för sköna, Vi DIGGAR grisnäsan!!

Vi saknar dig Mimmie och ser framemot att komma till Lyksele <3

Postat av: Leia ♥

God morgon!

Allt bra i värmen?? :)

2010-07-12 @ 08:30:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sannie

Vad var du rädd för när du var liten? :)

2010-07-12 @ 10:59:04
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Anonym sister

Fick en sensation idé, tycker du ska börja videoblogga lite. Förresten är "mycket fiin skola, guld å silver" så jävla kul hahahha

2010-07-12 @ 23:00:22
Postat av: maccke

haha erat manus är ju i världsklass på era filmer! synd att ni måste vänta ett helt år innan ni kan supa er fulla för att kunna gräva er ännu djupare ner i erat inre efter ännu mera själfulla idéer ;) men det såg då ialla fall ut som ni hade roligt och det är ju huvudsakem :D

2010-07-13 @ 19:36:45
Postat av: Lovjo

Du har nog rätt. Men uttrycket "maredream" finns, men det är nog inte så vanligt. Men jag har i alla fall ändrat nu. :)

och visst är det äckligt när man känner sig jagad? det här är bland de första gångerna jag också är med till slutet också. brukar alltid annars vakna mitt i och bli arg för att jag inte vet vad som händer (A)

....och nej, det är inte min nya blogg. det är min och hannas gemensamma, för vi ansåg att våra drömmar är rätt knasiga, och därför kanske det är kul att läsa om dom.:)

2010-07-14 @ 01:51:27
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0