Sammanfattning av julen 2010

Den 23:e

Vi spelade julklappleken med släkten från mammas sida och klämde på julklapparna under granen

Den 24:e

Fick en efterlängtad badmössa, svart nagellack och ansiktsmask av Linn. Tack så mycket!
Crille fick en kamera och snowboardglasögon!

Fick en tavla som gjorde mig tårögd av Elsa. Tack så mycket!
Mormor och morfar fick en bastu till sommarstugan! (en bastu i riktig storlek alltså... ;P)

Min morbror Anders och hans Anna-Lena, samt en förvånad Ronja

Söta bilder på mamma & Ronja, och på min morbrors hund Tessy

Det här fick jag  i julklapp!
Choklad, almanacka, trosor, fjärrutlösare (tack Ronja och Crille!), extern hårddisk (tack mormor & morfar!),  pengar, skoterhandskar, badmössa, kläder, nagellack, ansiktsmask, presentkort på Body Shop och nödvändiga småsaker, samt ett nytt objektiv! Ett Canon EF f/1.4 II!



Den tar sjuuuuuuukt skarpa bilder och man får en otroligt fin bokeh av den! Nööööööjd! :D

Den 25:e


Tidigt på juldagsmorgonen satte vi oss i bilen för att fara till farmor som bor 5 mil härifrån. Där går vi alltid på julottan med pappas släkt, om man inte far till farmors hus för att sova istället vill säga... Men i år krigade jag mig dit!

Sedan får den här (hemska) bilden på jag och systern min avsluta det hela, för det här är vad vi gjorde hela gårdagen och idag - soffmys och film (och en skoterfärd, som ni ser på våra röda kinder).

Det var en sammanfattning av julen 2010, en av de finaste jularna jag har haft i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0