Julafton 2010


Jag fick mandeln!

Vi öppnade julklappar på en filt framför brasan

Sofie och Crille                                                            Julklapparna under granen

Av Sofie fick jag presentkort på bio, vilket passar helt perfekt eftersom jag har både tänkt se Avatar 2 och sista Harry Potter-filmen nästa år! :D Tack Sofie!

Slutligen så kan jag visa (en suddig bild på) hur jag ser ut idag! Tadaa!

Nu ska jag fika med släkten, och jag kommer antagligen inte sitta vid datorn nåt mer så nu vill jag passa på att hälsa alla: Ha en riktigt GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

härliga bilder :D

2010-12-25 @ 11:35:04
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0