Bara en massa tankar.



Idag är en sån här dag då jag tänker för mycket.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag vill bara att ni ska veta att jag tror inte att den första veckan kommer att gå så lätt. När man har bott hemma i 2,5 månader är det svårt att flytta tillbaks igen. Jag vet att det är svårt för er att förstå men det viktigaste för mig är i alla fall att hålla mig sysselsatt när det är jobbigt. Därför vill jag gärna hitta på nåt på kvällarna nästa vecka, annars blir det som det blev ikväll.
Jag har en dålig ovana att se för långt fram. Jag tänker på vintern, läxor, hemlängtan, diskning, städning och allt sånt som känns jobbigt. Men jag ska bli bättre på att leva i nuet.

Så till er i Skellefteå: jag kommer tillbaks på måndag på dagen, skulle vi kunna träffas på kvällen och njuta av våran sista sommarlovskväll? :) Om ni inte har andra planer såklart. Det skulle kännas mycket lättare för mig att komma tillbaks om jag får träffa lite fint folk. För jag mår bra av er, det ska ni veta :) Om det inte hade varit för att ni är så härliga personer som jag känner att jag kan vara mig själv med, så skulle jag ha flyttat tillbaka för längesen. Så med risk för att låta som jag smörar (vilket jag inte gör, jag är bara tacksam) så vill jag bara berätta att jag är glad över att jag träffat er.
Kram

Kommentarer
Postat av: maccke

okej det det är ju bra det;) jag har faktiskt saknat att gå hem från skolan med dej och snackat om dagens händelser, så ibland när det har hänt nå kul så har jag tänkt "det måste mimmie få höra" sen kommer jag på att du är ju inte här:P nog kan vi hitta på nåt på måndag kanske en go glass på ainas? :D

2010-08-18 @ 20:45:03
Postat av: frida

ja jag tkr vi ska ta och njuta av våran sista sommarlovskväll på måndag:D så jag är på!:D

2010-08-18 @ 20:52:41
URL: http://jimmyjanssonlovers.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Låter bra! Det är skitsnyggt! :D Halsduken är från Gina :)

2010-08-19 @ 12:55:54
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa jag är gärna på att göra nått på måndagkväll ! Marcus förslag tkr jag låter som en bra ide! =)

2010-08-19 @ 13:55:43
Postat av: linnéa

Jag är på!:D vad fint skrivet, blev lite varm i hjärtat ska du veta

2010-08-19 @ 18:38:09
URL: http://liniloo.blogg.se/
Postat av: linn

Jag är så himla glad över att jag träffade dig! Minns du dagen då vi åt på Frasses och märkte att vi var så lika? Den dagen kommer jag ALDRIG glömma!



Jag gör gärna något på måndagen!

2010-08-20 @ 11:09:43
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller med Linnéa, det värmde att höra, och som du förstår tycker vi lika om dig!=) Ainas lät som en väldigt bra idé! =)

2010-08-20 @ 14:51:47
URL: http://linastein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0