Inför söndagen

Tjoo på er!
Tänkte bara skriva ner lite mer fakta inför söndagen.

Biljetten till Lycksele kostar 90 kr enkeltur (Jag tror att dom har höjt, sämst!)
Till dig Linnéa, vi har köpt en låglaktosmjölk till dig, men det kanske ändå är bra om du har med dig dina mjölktabletter. Till Frida, så har vi majsbröden till tacos hemma men vi har inget glutenbröd till frukosten, men du sa väl att du skulle ha med det? :)

Idag skrev Marcus till mig och frågade om Elias fick följa och jag sa ja, så han ska också med :)

Sen till sängproblemet: Det finns ju som sagt tre sängar. En enkelsäng, en 120 och en dubbelsäng. Vi får väl se hur vi sover men de som har en luftmaddrass kan ju gärna ta med den. Vi har en pump. 

Och till sist så kan jag ju berätta att badparken ska ha öppet hela veckan! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

okej det låter ju super! Ska bli jätte kul att få komma ! =D

2010-08-13 @ 20:01:58
Postat av: frida

låter jättebra, och bröd till frukosten kan jag ta med mig:D ska man ha med sig typ lakan, kudde och sånt?=D

2010-08-13 @ 22:59:36
URL: http://jimmyjanssonlovers.blogg.se/
Postat av: linnéa

vad snällt att ni har köpt låglaktormjölk!:D joo jag tar med mej tabletterna iallafall:)

2010-08-14 @ 11:33:42
URL: http://liniloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0