Juli genom min mobilkamera

Det här är mitt Juli 2010! Från den första Juli till den sista.

Jag och Jenice for på stan för att prova de fulaste kläderna vi kunde hitta i hela Lindex.

vi hade råkat tagit på oss likadana kläder, dagen till ära.

Min klänning såg ut som en nittiotalsklänning med ett fult tryck på (vem köper sånt nu?) och Jenices var finare på än vad vi hade trott. (Vi hittade fulare kläder än det här men jag kan inte visa er dom bilderna, ni skulle få mardrömmar)

Jag for på stranden med Elsa och Jenice


Jag for till Jenice direkt från jobbet, vi försökte stå på armbågarna i hennes säng. Jag var fortfarande klädd i jobbarkläderna, så bråttom hade jag till henne.


Jag, Elsa, Evelina och Jenny satt på klippstranden vid korpberget och chillade. Olivia kom senare.


Jag skjutsade hem Elsa på cykeln, trots att det brukar vara ombytta roller


Mamma och pappa for till stugan så jag och mina syskon var själva hemma. Här hittade de två spindlar som de ville se fightas i ett glas.


Jag och Jenice lagade pannkakor i galen hetta



(ni förstår väl att vi är oseriösa när vi poserar sådär? ;) )

Det regnade så jag fick lockigt hår


Jag gosade med min katt


Det blev varmt och soligt igen


Så jag for på stranden för ett kvällsdopp med Elsa



Jag och Elsa såg Dear John fem dagar i rad




Jag, Jenny, Jenice och Elsa serverade på ett bröllop:

Vi skulle ha vitt upptill och svart nertill. J och J kom i likadana skor, likadana jeansjackor och nästan likadana linnen, haha!


Jenny skulle servera brudparet

Jag och Elsa kramades i diskrummet. Vi spenderade den mesta tiden där eftersom det blir mycket disk efter 60 pers.

Brudparet

Såhär fint var det när jag cyklade hem strax före tolv

Jag for till min sommarstuga



Nelson fyllde fyra månader


Jag, Jenice och Jenny lyssnade på flummig musik och åt chokladbollar


Jag och Jenice busade på Ica


Sedan köpte vi ekologisk mjölk och mörk choklad och satte oss vid rondellen för att titta på bilar. Mjölken drack vi direkt ur förpackningen

Sedan kom Jenny. Då satte vi oss på klippan för att sola lite.

Jag jobbade mycket


Jag jobbade med min förra klasskompis Felicia. Vi gick i samma klass i tio år.
Vi tog kort på varann och låtsades vara modeller på jobbtid. Jobbet blir så mycket roligare då ;)

Jag skulle till Trästocksfestivalen och var såhär glad var jag för det dagen före!



Trästocks

Melissa Horn!

Jenice, Jenny, Linn, Marcus, jag, Lina och Linnéa åt kulglass på Ainas

Jonathan Johansson tror jag att han hette

Vi åkte Mustang till Morö Backe för att äta middag

Julia, Lina, Marcus, Sandra och hennes pokjväns armar ;)

Jag och Elsa spejade på Jenny och Jenice vid Korpberget.


Jag och Jenice lagade pannkakor igen


Jag, mamma och Ida åkte Mustang till Ica


Nelson tyckte det var så varmt att han la sig i badkaret för att svalka sig


Ja, det var allt. Hoppas ni tyckte det var roligt att kolla igenom :)
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Det var trevligt ! Ni hade säkert lika roligt som det såg ut.

Fortsatt glad Sommar !



(en som inte kom till någon badstrand under hela Juli)

2010-08-07 @ 19:02:09
URL: http://thoerr499.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0