Det nya schemat


Här är det nya schemat, mamma och pappa!
Jag börjar kvart över ett på måndagar och slutar tidigt nästan varje dag - inte dåligt! På fredagarna ska vi "ta igen" från olika ämnen så jag vet inte än vilken tid vi kommer sluta då, men troligtvis ändå ganska sent.

Första dagen gick bra! Vi fick engelskaläxa men den ska jag och Marcus göra bort ikväll. Vi hade bild på Balder med lite nytt folk. Det verkade jätteroligt! :D

Imorgon har jag Biologi för första gången, det är också på Balder. Vi får se hur det är. Det är ju imorgon. Idag är idag och just nu är det Christine + godis som gäller!

Kommentarer
Postat av: Mamma

JIIIPPPIEE!!

2010-08-24 @ 19:17:12
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0