Äntligen hemma!


Att åka buss är en väldigt stor del av mitt liv. (Bilden är från i våras)

Nu är jag tillbaks i Skellefteå igen.
Usch, vilken jobbig bussresa det var. Mådde illa nästan hela vägen på grund av att någon random kom och satte sig bredvid mig. Man vill ju inte stirra dem i ansiktet så jag tittade ut genom fönstret så länge att jag kände mig helt snurrig. Jag blev nästan svimfärdig när jag kom ut ur bussen och fick andas frisk luft. Konstigt hur dåligt jag mår av att åka buss ibland, och ibland (de flesta gångerna) så är det jätteskönt att bara sitta där och titta ut.

I alla fall. Jag har en lektion idag och den är bara 55 minuter. Plötsligt fick ordet "måndag" inte lika jobbig innebörd när den ser ut så!

Ikväll ska jag och Marcus se film och äta nåt gott. Det är i alla fall det vi planerade att vi skulle göra. Jag måste fråga honom om några matteuppgifter också.
Om någon vill vara med på våran matte/film-kväll så är det bara att ringa eller smsa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0